کاشت ابروی طبیعی و هر آنچه باید بدانید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

فهرست مطالب

ایا کاشت ابرو دائمی است در آوا بیوتی با بهترین قیمت 1024x576 - کاشت ابروی طبیعی

به طور سنتی، درمان ابروهای نازک یا کم پشت، تکیه بر محصولات آرایشی برای پر کردن موهای ابرو بوده است. با این حال، تمایل بیشتر به یک راه حل دائمی تر وجود دارد: کاشت ابرو.

کاشت ابرو توسط جراح زیبایی یا پلاستیک با انتقال موهای خود شما انجام می شود.

در حالی که این روش ساده به نظر می رسد، چندین جنبه وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از هزینه تا خطرات و عوارض جانبی. به خواندن ادامه دهید تا بدانید که از کاشت ابرو چه انتظاری دارید و چگونه تشخیص دهید که آیا این جراحی برای شما مناسب است یا خیر.

کاشت ابرو چیست؟

یک عمل زیبایی است که در آن گرافت های مو (شاخه ها) به ناحیه ابروی شما منتقل می شود. این هدف این است که موهای جدید از این پیوندها رشد کنند و ظاهری پرتر ایجاد کنند.

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

چگونگی کاشت ابرو مشابه آنچه در کاشت مو انجام می شود می باشد.

گرافت موی ابرو از موهای بالای گوش شما گرفته می شود. جراح نه تنها موهای فردی، بلکه فولیکول های مو را نیز منتقل می کند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که موهای جدید می توانند پس از ریزش موهای جدید در ابروهای شما رشد کنند.

پس از اینکه بیهوشی عمومی به شما داده شد، جراح برش‌های کوچکی در محل‌های اهداکننده فولیکول و همچنین در محل‌های پیوند در ابروهای شما ایجاد می‌کند. کل فرآیند حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

عوارض و مزیت ها

چگونگی کاشت ابرو در آوا بیوتی 1024x576 - کاشت ابروی طبیعی

طرفداران کاشت ابرو خاطرنشان می کنند که موهای جدید طبیعی به نظر می رسند زیرا متعلق به شما هستند. این روش همچنین ممکن است نیاز به آرایش ابرو را محدود کند.

با این حال، نکات منفی نیز برای این روش گزارش شده است. برای مثال، پرهزینه است. همچنین می‌تواند چندین ماه طول بکشد تا فولیکول‌های جدید «گرفته شوند» تا نتایج کامل را مشاهده کنید. در نهایت، این احتمال وجود دارد که این فولیکول های جدید موهای جدید تولید نکنند.

دوران نقاهت

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. مهم است که این پوست ها را نکنید.

ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، تورم یا چرک در محل با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای کاشته شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای جدید ابروی شما باید طی چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا اندازه ابرو کوتاه کنید.

عمل زیبایی پلک 1024x683 - کاشت ابروی طبیعی

درباره بلفاروپلاستی چه میدانید؟ بلفاروپسلاتی یک روش جوان سازی پلک و از بین بردن چین و چروک میباشد، برای اطلاعات بیشتر درباره این عمل و مشاهده نمونه کارهای کلینیک آوابیوتی حتما صفحه بلفاروپلاستی را مطالعه کنید.

نکاتی که در مورد کاشت ابرو باید بدانید

یکی از خطرات بالقوه کاشت ابرو این است که ممکن فولیکول‌های موی جدید جذب نشوند. در چنین مواردی، ممکن است مجبور شوید این روش را دوباره در آینده انجام دهید.

همچنین خطراتی در ارتباط با خود جراحی وجود دارد. با جراح خود در مورد عوارض احتمالی زیر صحبت کنید:

  • خون ریزی بیش از حد
  • آسیب عصبی
  • ورم
  • کبودی
  • عفونت
  • ماندن جای زخم

قبل از کاشت ابرو، جراح سابقه پزشکی شما را بررسی می کند. حتماً هرگونه بیماری زمینه‌ای و همچنین هر دارو یا مکملی را که در حال حاضر مصرف می‌کنید با پزشک در میان بگذارید.

کاشت ابرو ممکن است برای شما مناسب نباشد اگر شما:

  • اختلالات خونریزی دارید
  • سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی دارید

ایا کاشت ابرو دائمی است؟

اگر از ظاهر ابروهای خود راضی نباشید و بخواهید راه حل دائمی تری داشته باشید، کاشت ابرو ممکن است نتایج طولانی مدتی را ارائه دهد. با این حال، نتایج ممکن است متفاوت باشد، و همیشه خطر عوارض جانبی با جراحی زیبایی وجود دارد. این امر حتی با روشی به ظاهر ساده مانند کاشت ابرو نیز صادق است.

کاشت ابرو یک روش “غیر پزشکی” در نظر گرفته می شود. این بدان معنی است که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی نیست. کاشت ابرو مشابه سایر روش های زیبایی از جمله تزریقی است.

به دلیل ثابت نبودن قیمت ها حتما شماره خود را در پایین گذاشته یا با شماره: 09191998588 تماس حاصل فرمایید.

گروه آوا بیوتی به صورت دوره ای تخفیف ویژه برای برخی عمل های جراحی خود می گذارد پس حتما با سیستم مشاوره رایگان ما در تماس باشید.

در نهایت، هرگز نباید این روش را با یک ارائه دهنده نامعتبر به عنوان راهی برای صرفه جویی در هزینه انجام دهید. این نه تنها می تواند منجر به عوارض جانبی خطرناکی شود، بلکه احتمالاً از کار ناراضی خواهید بود و ممکن است مجبور شوید دوباره آن را انجام دهید.

همین حالا مشاوره رایگان دریافت کنید
امتیاز شما به کلینیک آوا

درخواست شما با موفقیت ثبت شد!

مشاورین و متخصصین ما بزودی با شما تماس خواهند گرفت

از انتخاب شما سپاس گذاریم
اطلاعیه مهم!
در حال حاضر شماره تماس مطب از دسترس خارج شده لطفا از طریق فرم های مشاوره شماره تماس خودتون رو قرار بدید تا با شما تماس بگیریم.

مشاوره رایگان کلینیک آوابیوتی

تماس با ما