زمان مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

لیزر موهای زائد کلینیک
همین حالا مشاوره رایگان دریافت کنید

همه چیز درباره ی لیزر موهای زائد | مزایا، عوارض و هزینه

زمان مطالعه: 5 دقیقه

فهرست مطالب

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد در آوا بیوتی 1024x576 - همه چیز درباره ی لیزر موهای زائد

مو های زائد بدن یکی از معضلات روزمره ی زندگی بزرگسالان است. ظاهر بد اندام های بدن با وجود مو های زائد بدن به خصوص برای ورزشکاران باعث خجالت آن ها می شود. برای حذف مو های زائد بدن راه های زیادی وچود دارد که بهترین و موثر ترین روش ، لیزر موهای زائد می باشد. شاید شما هم تیغ انداختن و وکس و راه های دیگر را امتحان کرده باشید و خطرات و زحمت این روش ها را تجربه کرده باشید. اما لیزر موهای زائد بدن یک راه کم خطر و پر بازده برای از بین بردن مو های زائد بدن، صورت و بیکینی و اندام تناسلی است.

عمل زیبایی پلک 1024x683 - همه چیز درباره ی لیزر موهای زائد

درباره بلفاروپلاستی چه میدانید؟ بلفاروپسلاتی یک روش جوان سازی پلک و از بین بردن چین و چروک میباشد، برای اطلاعات بیشتر درباره این عمل و مشاهده نمونه کارهای کلینیک آوابیوتی حتما صفحه بلفاروپلاستی را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد بدن چیست؟

لیزر یک پرتوی نوری پر قدرت است که با ایجاد حرارت فولیکول ها (پیاز مو) را از بین می برد در نتیجه مو های زائد نمی توانند دوباره رشد کنند. این پرتوی نوری تنها تا چند میلیمتر در پوست نفوذ می کند. در نتیجه لیزر موهای زائد هیچ خطری برای اندام های داخلی و تخمدان ها و بیضه نخواهد داشت. تنها به دلیل نازک بودن پلک های باید از لیزر کردن نواحی نزدیک چشم ها جلوگیری کرد تا آسیبی به چشمان وارد نشود. مرکز زیبایی آوا بیوتی از محافظ هایی بر روی چشم  استفاده می کند تا به هیچ وجه آسیبی به چشمان وارد نشود.

آیا لیزر موهای زائد مؤثر است؟

پرتوهای نوری لیزر با آسیب زدن و از بین بردن فولیکول یا پیاز مو باعث می شوند مو های زائد به صورت دائمی دیگر رشد نکنند. نکته ی قابل توجه این است که در هر جلسه لیزر 80 تا 90 درصد مو های زائد به روش لیزر از بین می روند. لذا داشتن برنامه ای منظم جهت جلسات لیزر موهای زائد با فاصله ی مناسب بین هر کدام حائز اهمیت است. در روش هایی مثل اپیلاسیون، وکس یا تیغ تراکم مو های زائد حتی بیشتر هم می شود.  این روش ها به حذف دائمی آن ها کمکی نمی کند و باید به صورت پیوسته انجام شوند. بنابراین در بحث حذف مو های زائد یکی از بهترین روش های حال حاضر استفاده از لیزر موهای زائد می باشد.

عوارض لیزر موهای زائد؟

لیزر مو های زائد عوارض بسیار محدودی دارد و بسیار کم خطر است. عمده عوارض لیزر مربوط به عدم تبحر اپراتور و بی کیفیتی دستگاه لیزر می باشد. با انتخاب کلینیک قابل اعتماد که دارای اپراتور های با تجربه باشند خطرات و عوارض احتمال لیزر به صفر می رسند. از عوارض لیزر مو های زائد می توان به سوختگی، تورم ، تغیر رنگ پوست (لکه های پوستی) اشاره کرد. ما در مرکز زیبایی آوا بیوتی از دستگاه های روز دنیا و اپراتور های با تجربه استفاده می کنیم که تا حد زیادی از بروز عوارض لیزر جلوگیری می کند.

آیا لیزر باعث ایجاد سرطان یا نازایی می شود؟

عوارض لیزر بیکینی در آوا بیوتی 1024x576 - همه چیز درباره ی لیزر موهای زائد

پرتو فرابنفش و x با ویژگی ها و طول موجی که دارند باعث بروز سرطان می شوند. اما لیزر مو های زائد یک پرتو نوری است و اصلا یونیزان نیستند. درنتیجه به هیچ وجه باعث بروز سرطان نخواهند شد. پرتو های نوری لیزر تنها چند میلی متر به پوست نفوذ کرده و با گرمای ایجاد شده پیاز مو را از بین می برند. در نتیجه هیچ خطری برای تخمدان ها یا بیضه و اندام های داخلی نخواهند داشت.

مراقبت های بعد از لیزر

بعد از انجام جلسه ی لیزر حتما تا 24 ساعت از انجام ورزش و قرار گیری در نور شدید آفتاب جلوگیری کنید. بعد از عمل لزر مو های زائد صورت اگر می خواهید به بیرون از منزل بروید حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. دقت داشته باشید که خاصیت کرم های ضد آفتاب تا 2 ساعت ماندگاری دارد و بعد از 2 ساعت باید مجددا کرم بزنید. تا یک الی دو هفته بعد از لیزر به سولار یا جکوزی نروید. بهتر است تا 48 ساعت بعد از لیزر صورت آرایش نکنید. اگر مجبور به آرایش هستید تنها از پد های سبک و مواد آرایشی کم برای صورت استفاده کنید.

آیا لیزر ناحیه تناسلی و بیکینی درد دارد؟

بسیار از مراجعه کنندگان ما مشکلی از لحاظ درد لیزر ندارند. اما در برخی از نواحی حساس تر بدن همانند بیکینی، میان دو ابرو و واژن درد بیشتری احساس می شود. مراجعه کنندگان ما درد لیزر موهای زائد را به ضربه ی کش پلاستیکی با پوست بدن تشبیه می کنند. اگر زیباجویی درد زیادی را تحمل کند می توانیم از کرم های بی حس کننده و دارو های ضد درد برای آن ها استفاده کنیم.

آیا تأثیر لیزر ربطی به رنگ پوست و مو دارد؟

بله، در طول موج هایی که برای پرتوهای نوری لیزر موهای بدن تعریف می شوند هر کدام برای رنگ پوست های متفاوت نتیجه ی بهتری می دهند که در ادامه با هم بررسی می کنیم:

  • پوست های روشن: از لیزر الکساندرایت استفاده می شود که طول موج 755 نانومتر دارد.
  • پوست های معمولی روبه تیره: از لیزر دایود با طول موج 800 نانومتر، و برای مو های با ملانین کمتر از حالت الکساندرایت مؤثر تر است.
  • پوست های برنز و تیره: در این نوع از پوست ها از لیزر های ND-YAG استفاده می شود که طول موجی در حدود 1064 نانومتر دارند.

تعداد جلسات و فاصله ی بین آن ها

بسته به نوع روشی که انتخاب می کنید و محلی که می خواهید بر روی آن کار حذف موهای زائد بدن با لیزر انجام شود برنامه و پلن خاصی برای شما چیده می شود که به شرح زیر است:

اگر حذف موهای زیر بغل مد نظر شما باشد معمولا به 4 جلسه نیاز دارید. 4 تا 6 هفته باید میان جلسات لیزر فاصله باشد. برای مو های سر، صورت و گردن هم به 6 الی 7 جلسه لیزر نیاز دارید. اما برای اطلاع دقیق تر از سیستم مشاوره رایگان ما کمک بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

هزینه لیزر موهای زائد بدن در مرکز آوا بیوتی

مرکز زیبایی آوا بیوتی مفتخر است که طی این سال ها همراهی شما مردم عزیز همیشه بهترین قیمت ها را پیشنهاد دهد. رضایت شما سرمایه ی اصلی ماست. هزینه لیزر موهای زائد کل بدن نسبت به هزینه ی قسمت های مختلف بدن به صورت تک تک به صرفه تر است. برای اطلاع از قیمت ها و اطلاعات کامل تر و سوالاتتون با پشتیبانان ما در تماس باشید.

همین حالا مشاوره رایگان دریافت کنید
امتیاز شما به کلینیک آوا
جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر میتوانید به اینستاگرام ما مراجعه کنید.

درخواست شما با موفقیت ثبت شد!

مشاورین و متخصصین ما بزودی با شما تماس خواهند گرفت

از انتخاب شما سپاس گذاریم
اطلاعیه مهم!
در حال حاضر شماره تماس مطب از دسترس خارج شده لطفا از طریق فرم های مشاوره شماره تماس خودتون رو قرار بدید تا با شما تماس بگیریم.

مشاوره رایگان کلینیک آوابیوتی

تماس با ما