عمل زیبایی گوش کودک و نوزاد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فهرست مطالب

depositphotos 396150734 xl scaled 1 1024x683 - عمل زیبایی گوش کودک و نوزاد

امروزه یکی از دغدغه های اصلی والدین زیبایی ظاهر کودکان و نوزادان خود است تا در جامعه دچار کمبود اعتماد به نفس نشوند، از فاکتور های مهم یک صورت زیبا داشتن گوش هایی متقارن و با سایز متناسب است. اگر شما در حال مطالعه این مقاله هستید پس زیبایی کودک شما برایتان مهم است. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین سن عمل زیبایی گوش کودک و بهترین مرکز عمل زیبایی گوش کودک و نوزاد را به شما معرفی کنیم.

بهترین زمان عمل گوش کودکان و نوزادان

اتوپلاستی نوزادان

اگر نوزاد شما زیر 5 سال است به هیچ وجه نباید عمل زیبایی گوش را برای نوزاد خود انجام دهید. زیرا بدن نوزاد نمیتواند به خوبی به عمل واکنش مثبت بدهد و زخم هارا ترمیم کند و از طرفی هنوز گوش نوزاد به طور کامل شکل نگرفته است.
پس تاکید میکنیم به هیچ وجه نوزادان زیر 5 سال را به سمت عمل اتوپلاستی گوش نبرید، چون علاوه بر غیر عاقلانه بودن این کار این عمل در این سن برگشت پذیر است و فایده ای ندارد.
برای اصلاح فرم گوش نوزادان زیر 5 سال این مقاله را مطالعه کنید.

اتوپلاستی کودکان

کودکان 5 سال به بالا کاندیدای عمل اتوپلاستی گوش هستند ولی توصیه میشود اگر مشکل جدی ای در ظاهر کودک وجود ندارد تا سنین بالاتر نیز صبر داشته باشید برای بررسی واجد شرایط بودن کودک خود میتوانید به صورت رایگان از پزشکان کلینیک آوابیوتی مشاوره بگیرید.

 والدین کودکان میتوانند برای حفظ اعتماد به نفس کودکان خود این عمل را قبل از شروع مدرسه انجام دهند ولی باید بدانند بهترین کیس های عمل که کمترین بازگشت را خواهند داشت افرادی هستند که سن رشد آنها تمام شده است.

نتیجه گیری

همانطور که در بالا مطالعه کردیم بهترین زمان بعد از اتمام سن رشد کودک شماست، ولی در بعضی موارد توصیه میشود برای حفظ اعتماد به نفس کودکتان این عمل را قبل از سن هفت سالگی و ورود به مدرسه انجام دهید.
مراقبت های بعد از این عمل نیز بسیار مهم است و باید والدین بیشترین مراقبت را از کودک خود داشته باشند.
برای مشاوره تخصصی و رزرو نوبت میتوانید با شماره 09191998588 تماس بگیرید.

ویدیو عمل اتوپلاستی

62 - عمل زیبایی گوش کودک و نوزاد
پخش ویدیو
60 - عمل زیبایی گوش کودک و نوزاد
پخش ویدیو
جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر میتوانید به اینستاگرام ما مراجعه کنید.
همین حالا مشاوره رایگان دریافت کنید

گالری تصاویر

5/5 - میانگین امتیازها

درخواست شما با موفقیت ثبت شد!

مشاورین و متخصصین ما بزودی با شما تماس خواهند گرفت

از انتخاب شما سپاس گذاریم
اطلاعیه مهم!
در حال حاضر شماره تماس مطب از دسترس خارج شده لطفا از طریق فرم های مشاوره شماره تماس خودتون رو قرار بدید تا با شما تماس بگیریم.

مشاوره رایگان کلینیک آوابیوتی

تماس با ما