آموزش ماساژ گوش بعد از عمل اتوپلاستی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فهرست مطالب

photo 2023 12 02 21 05 43 768x1024 - آموزش ماساژ گوش بعد از عمل اتوپلاستی

آموزش ماساژ گوش بعد از جراحی زیبایی گوش

بعد از عمل اتوپلاستی گوش، ممکن است پزشک شما در کلینیک آوابیوتی توصیه های خاصی در مورد مراقبت های پس از عمل و ماساژ گوش بدهد. اما در کل، اگر در کلینیک آوا بیوتی عمل اتوپلاستی خود را انجام ندادید در اولین مراحل بعد از عمل، بهتر است از هرگونه ماساژ یا لمس مستقیم گوش خودداری کنید تا از عفونت و تحریک آن جلوگیری کنید.

به توصیه پزشکان آوابیوتی بهتر است بعد از عمل اتوپلاستی ( حتما باید عمل در این کلینیک انجام شده باشد و خودسر این ماسا|ز را انجام ندهید و با پزشک مشورت کنید) بهتر است ناحیه فرو رفتگی داخل گوش را با انگشت اشاره خود به مدت یک هفته ماساژ دهید تا بهترین نتیجه را بعد از عمل دریافت کنید.
محل ماساژ را در تصویر بالا میتوانید به وضوح مشاهده کنید.

مراقبت های بعد از عمل اتوپلاستی

پس از عمل اتوپلاستی گوش، ممکن است پزشک شما شما را به مراقبت های زیر توصیه کند:

۱. حفظ ضربه: در ترمیم پس از عمل، ضربه به گوش ها ممنوع است. بنابراین بهتر است از فعالیت هایی که می توانند به گوش ها آسیب برسانند مثل ورزش های خطرناک و تماس با وسایل سخت خودداری کنید.

۲. استفاده از بانداژ: ممکن است پزشک شما پس از عمل، بانداژ گوش را به شما توصیه کند. شما باید دستورات پزشک را دقیقاً دنبال کرده و بانداژ را به صورت منظم تعویض کنید.

۳. مراقبت از زخم: باید زخم گوش ها را به صورت منظم و با محافظت از عفونت ها تمیز و تمیز نگه دارید. پزشک ممکن است شما را از روش های صحیح تمیز کردن گوش ها و نحوه استفاده از قطره های ضد عفونی راهنمایی کند.

۴. پیگیری با پزشک: برنامه های مراقبتی پس از عمل، از جمله ماساژ گوش، ممکن است بسته به شرایط و توصیه های پزشک شما متفاوت باشد. بهتر است با پزشک خود در ارتباط باشید و از او راهنمایی های دقیقتری در مورد ماساژ و مراقبت های بعد از عمل دریافت کنید.

آژانس تبلیغاتی لینک حامی کسب و کار شماست. با ما در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

با این حال، برای اطمینان حاصل کردن از روش درست ماساژ و مراقبت های بعد از عمل، بهتر است راهنمایی و توصیه های پزشک خود را دقیقاً دنبال کنید. هر چیزی که در مورد ماساژ گوش بعد از عمل اتوپلاستی بدانید، باید با توصیه های وی هماهنگ شود.
برای مشاوره تخصصی و رزرو نوبت میتوانید با شماره 09191998588 تماس بگیرید.

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر میتوانید به اینستاگرام ما مراجعه کنید.
همین حالا مشاوره رایگان دریافت کنید
5/5 - میانگین امتیازها

درخواست شما با موفقیت ثبت شد!

مشاورین و متخصصین ما بزودی با شما تماس خواهند گرفت

از انتخاب شما سپاس گذاریم
اطلاعیه مهم!
در حال حاضر شماره تماس مطب از دسترس خارج شده لطفا از طریق فرم های مشاوره شماره تماس خودتون رو قرار بدید تا با شما تماس بگیریم.

مشاوره رایگان کلینیک آوابیوتی

تماس با ما